Bir kız, ormana gitmek için yola çıkmıştı.
Annesi: “Hey kızım, nereye gidiyorsun?” diye sordu.
Kızı cevabını söyledi: “Arkadaşım hastalanmış. Ona mantar toplamaya gidiyorum.”
Annesi: “Tamam kızım, gidebilirsin ama dikkatli ol.”
Kızı: “Tamam anne.” dedi.
Kız yola çıkar ve mantar bulmaya çalışır. En sonunda mantar bulur ve toplar. Eve dönünce çorba yapmayı düşünür. Sonunda eve varır ve çorba yapmaya başlar. Çorba olduktan sonra arkadaşına gider ve çorbayı verir.
Arkadaşı: “Of! Çok güzel olmuş” der.
Kız: “Teşekkürler arkadaşım, iyi ki seni tanışım” der.
Birkaç hafta sonra arkadaşı iyileşmiştir ve ziyarete gider. Arkadaşım iyileşmişsin der.
İzmir
Zeynep Selin KATIKSIZ
Yaş: 8




